H3L Dwarsstroom kleinfruit

Perfecte dwarsstroom voor kleinfruit. Deze machine is speciaal ontwikkeld voor kleinfruittelers met een grote oppervlakte. De H3L getrokken dwarsstroomspuit heeft een grote tankinhoud van maar liefst 600 liter. Het is een compacte machine waarbij alle componenten van hoogwaardige A-merk kwaliteit zijn.  De dwarsstroom is, wanneer wenselijk, aan te passen qua hoogte.  

H3L Opbouwblower

De opbouwblower van H3L is inzetbaar voor groot- en kleinfruit en in boomkwekerijen. Verkrijgbaar met een tankinhoud van 200-600 liter. Naar wens op uw eigen hoogte geproduceerd. 

De H3L opbouwblower is uiteraard ook verkrijgbaar als dwarsstroom uitvoering. Deze gedragen opbouw nevelspuit heeft een gegalvaniseerd frame met een ventilator van 730 mm voor een goede doordringing in diverse teelten. Verkrijgbaar in 400 of 600 liter uitvoering. Standaard is deze machine handbediend maar, uiteraard, kan er ook gekozen worden voor elektrische bediening. 


H3L Dwarsstroom nevelspuit

Getrokken dwarsstroom-spuit met frontale aanzuig voor het aanzuigen van schone lucht. hierdoor is er geen vervuiling van de ventilator wat zich uit in een hogere werksnelheid en betere bedekking. De H3L dwarsstroom-spuit heeft een zwaar gegalvaniseerd frame en een tankinhoud van 1000, 1500 of 2000 liter.

Optioneel leverbaar met extra brede banden. 



Martignani M612 Multiflow

Hét antwoord op de specifieke behoefte van fruittelers die de strengste anti-drift regels moeten respecteren. 

De lucht wordt niet alleen beschouwd als middel om de vloeistof voor behandeling te transporteren. Hij vormt een bondgenoot en creëert met kracht een daadwerkelijk beschermende barrière.

De nevelspuit is voorzien van meerdere luchtuitlaten en verstelbare sproeikoppen. Deze speciale mondstukken, gemaakt met variabele geometrie, kunnen op verzoek vanuit de bestuurderspositie worden aangepast.


 Ze kunnen 90 graden worden gedraaid ten opzicht van de rij richting. Zo is het mogelijk om de behandeling op beide rijen uit te voeren.

Ook is het mogelijk aan te passen naar een traploos variërende hoek verstelling óf tot 180 graden om ze in parallelle en tegengestelde rijrichting. Op deze manier wordt een echte natuurlijke barrière gecreëerd die de bewegingen van atmosferische drift en het effect van de wind tegenhouden.